onsdag 28 juli 2010

Härlig dag!

Okej, jag är superdålig på att ladda upp bilder... men that´s life... det kommer senare. Håller på med lillebrors höst/vinter-garderob för fullt. Har hunnit sy en vit body (jo, en VIT body!) och har klippt ut lite byxor.
Jag har kollat lite på rean och dom har så fina kläder på Lindex, till tjejer.. på killavdelningen tycker jag att allt ser ungefär likadant ut. Jag vill ha färgglatt, älskar klderna från Molo men dom är ju svinigt dyra om man ska köpa flera plagg. Villervallas kläder är ju också fina, men numera springer ju var och varannan unge runt med likadan kläder.

Jag har hittat ett superfint tyg som jag funderar på att köpa, men jag har inte bestämt än vilken färg. Limegrön eller rosa, svårt val. Skulle vilja ha något fint i lila också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar