tisdag 4 maj 2010

Nya tyger!




Jag ramlade in över dessa underbara stretchfrotté tyger och åh vad jag älskar färgerna! Jag kunde bara inte låta bli, det bara kliar i synerverna! Jag vet redan vad jag ska sy av dom här underbara tygerna så jag vill ha hem dom nu, helst igår!
Till elefanttyget kommer turkos enfärgat och till blomtyget kommer det gult enfärgat. Och så slank det ner en bit mudd och en bit annat tyg också, men det behöver jag ju inte berätta så schhh! ;)

Bilder kommer inom kort av början på K:s sommargarderob. han kommer att vara en färgglad kille i sommar :) Det finns enligt mig alldeles för lite att välja på i klädväg till killar i den här stan som är färgglatt och inte bara marinblått, blått, svart och med bamse, emil eller vad det nu är mer det brukar vara för något. Plus att det jag syr, det är jag ganska ensam om eftersom jag använder egna mönster också.

Nej, nu ska jag återgå till min mensvärk som ligger och molar. Men nu med nya inköp som lurar runt hörnet så ska jag nog kunna genomlida den här veckan med... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar