onsdag 12 maj 2010

Uppdatera garderoben

Igår upptäckte jag att mina absoluta favoritjeans har gått sönder! En stor reva över baksidan av låret. Jättesnyggt att visa halva rumpan... så nu har jag beställt nya och jag hoppas att dom kommer nästa vecka.
Tacka vet jag Lindex Shop online... jag har inte tid att gå och prova ut byxor. Jag avskyr att prova byxor. Så jag hoppas verkligen att dom jag har beställt passar, annars blir jag besviken.

Annars... Jag håller på med en solhatt i härligt grönt Dunderklumpen-tyg till E.

2 kommentarer:

  1. Hej! Har du nå moln tyg till över? inte rosa då :)

    SvaraRadera
  2. Jennys: Nej tyvärr, har bara en bit brun med moln och den har jag tänkt ha själv. Ev blir det mera moln framöver men andra färger och i så fall längre fram. Har nyss gjort en jättebeställning på sommartyger.

    SvaraRadera