måndag 8 november 2010

Bus på öppna förskolan

Idag kom svärfar och hjälpte B med lite småfix i köket. Nu börjar det verkligen likna ett nytt kök...eller det börjar i vart fall synas att vi håller på.
Nya ugnen är installerad och använd flera gånger, igår bakade jag 8 limpor i varmluften, det blev jättebra!

Jag och barnen åkte till öppna förskolan för lite lek och bus.
I alla fall så satt jag och pratade med några andra föräldrar när vi kom in på julklappar. Jag är ju på jakt efter Little Tikes gunghästar till barnen, och det visade sig att hon har en som hon ville sälja, så nu har jag tingat den och ska bara hitta en lämplig dag att hämta den. Så nu har jag beställt den andra gunghästen med svärmor och svärfar när dom åker förbi leksaksaffären som faktiskt säljer sådana - så nu har jag bara en julklapp kvar att fixa!

Nu är det bara att börja julbaka, sedan får julen gärna komma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar