tisdag 2 november 2010

JnyDesign Fynd!

Ikväll kom jag på att oj då, jag har inte kollat posten idag!
Och se vad som låg och väntade i brevlådan:




JnyDesign säljer ut hemliga paket med minst 5 plagg i varje paket för 195 kr. jag köpte ett paket till E och ett till K. Jag blev supernöjd!
I E:s paket var det ett jättefint set med tights och klänning i natur/oreange som jag tror att hon kommer gilla jättemycket. Och dom rosa tightsen med vågor och lila molntröjan kommer hon bara att älska. Mössan med turkosa moln kommer hon nog också att gilla men den sparar vi till våren eller nästa höst.

K:s paket innehöll en helturkos body, en bod med spader och en turkos tröja med svarta stjärnor, ett par svarta byxor och en röd molnmössa. Superfint verkligen!
På K:s bild syns även en bit tyg som jag beställde, för att sy en fin pyjamas av till honom, men... idag fyndade jag två pyjamaser på Lindex till honom så E får nog en pyjamas i farmartyget i stället.

Sedan låg det ännu ett paket i lådan. Två tvåpack kalsonger och en body till K, från Strössel barnkläder. Jättefint även det!

Jo, tillbaka till Lindex. Jag beställde för ett par dagar sedan byxor därifrån till mig själv. Men oj, nej... dom satt inte bra alltså. Så jag gick tillbaka dit idag för att lämna tillbaka dom och dom hade ju rea till min stora lycka.
Jag köpte tre par trosor och en Ida&Emil t-shirt till E. K fick två heldressar som ska agera pyjamaser.
Jag är riktigt nöjd med dagens shopping och med mina paket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar