torsdag 18 november 2010

Julstök?

Jag älskar julen. Det finns inget mysigare än juleljus, varm choklad med vispgrädde och en nybakad lussebulle!
Men jag känner mig totalt bakom, hade tänkt börja baka lite smått idag men jag hade ingen jäst till bullar, och trött som f-n... Jag hade en kompis här igår kväll och vi såg nyinspelningen av Terror på Elm Street. Totalt värdelös film by the way. Jag klarar normalt inte att se skräck. Ser jag skräck så vet jag att oftast har jag mardrömmar ganska länge efteråt men inatt sov jag som ett barn, dom timmar som barnen inte var vakna och löste av varandra vill säga.

Men, nu ska jag i alla fall göra några hallongrottor så att det blir en början till julbak i alla fall. Efter helgen börjar jag med julgardiner och lite annat smått och gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar