lördag 6 november 2010

Umeå tripp med mamma


Igår var jag och mamma i Umeå. Jag skulle ha ett erotikparty på kvällen så jag passade på att förena nytta med nöje och börja handla julklappar.
Jag hittade lite kläder på Lindex och KappAhl till barnen. Jag hittade även några toppar till mig själv, men dom ids jag inte lägga ut här.

Ett givet besök i Umeå är ju Ohlssons tyger! Mudd köpte jag i brun, rosa, lila och svart. Svårt att gissa vem som ska ha vilken färg?
En jättefin rostoreange velour med bilar hittade jag också, och enfärgad trikå som bara kostade 5 kr/m så det fick bli 2 meter sånt.
Sedan hittade jag superduperfin manchester. egentligen ville jag köpa mera, men jag är ju inte gjord av pengar tyvärr. K får något fint i den bruna manchestern med Snobben-mönster. E får fina byxor eller en klänning (har inte bestämt mig än) i den svarta manchestern med blommönster.
Sedan köpte jag rosa tyll och rosa paljettyg som ska bli något prinsessaktigt till E. Det blir spännande att komponera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar